Формування інклюзивного розвивального та мотивуючого освітнього простору
Умови доступності для навчання осіб з особливими освітніми потребами
В Клішковецькому опорному закладі освіти імені Леоніда Каденюка створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:
- заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами
- виконано косметичний ремонт туалетів на І та ІІ поверсі
- у наявності пандус
- східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями
- виконано поточний ремонт класних кімнат
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; стелі, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка навчально – виховного процесу.
Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.
В закладі відкриті класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами (дев'ять класів). Створені умови для навчання дітей відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей. Створені команди психолого-педагогічного супроводу. Учням надаються психолого – педагогічні та корекційно – розвиткові послуги.
За необхідністю, діти з особливими потребами можуть здобувати освіту за індивідуальною, екстернатною або дистанційною формами навчання.